1) Jakýkoliv prodej je odbornou prací, která nejenže vyžaduje znalost produktu, ale měla by prodávajícího i bavit a musí z ní mít skutečnou radost – radost z profesionálně provedené služby a ze spokojeného zákazníka. Kdo produktu nerozumí a není sám nadšený, nemůže nadchnout ostatní !!
2) Profesionalita prodávajícího se pozná podle toho, nakolik se snaží splnit přání zákazníka:
3) Dobrý prodej však znamená nejen uspokojení potřeb zákazníka, ale i vlastních motivů. Prodej musí vždy vyústit pro obě strany do výhodné situace. Zákazník a prodávající jsou partneři a při prodeji nesmí nikdo prohrát a prodělat! Pokud prohraje zákazník, bude možná dlouhodobě nespokojený a už u vás pravděpodobně znovu nenakoupí. Pokud prohrajete vy jako prodávající, budete nespokojeni a pro další práci demotivováni.
4) Jak rozvinout jako prodávající prodejní argumentaci v zájmu uspokojení zákazníka?
5) 11 rad pro posílení optimismu, aneb jak sám sebe motivovat