JAK VYBUDOVAT ÚSPĚŠNÝ SALON

Nemusíte být v salonu od rána do večera, abyste vydělávali

Také máte tendenci si myslet, že abyste si vydělali více peněz, musíte o to více pracovat? Nebo jste se dostali do fáze, kdy máte hodně klientů, z toho důvodu jste v salonu od rána do večera, ale tržby a potažmo vaše výdělky neodpovídají vynaloženému úsilí? V salonech je to velmi častý jev, který jste si jistě někteří z vás vyzkoušeli na vlastní kůži. Vede...

Proč jen spokojený zákazník dnes už nestačí?

Jak tomu rozumět? Vždyť přece všichni stojíme o spokojeném klienty. To je pravda, těch mají salony, poskytující kvalitní služby, také nejvíce. Má to ale jeden háček. Spokojení klienti tvoří pouze menší část tržeb salonu a váš business stojí především na těch nadšených. Ale vezměme vše hezky popořadě a řekněme si, jaké existují typy klientů: Nespokojení Takovými klienty nenávidíme být...

Čtyři kroky od potenciálního zákazníka ke stálému klientovi vašeho salonu

Díky tipům z minulých dílů byste měli mít v hrubých obrysech zvládnutou teoretickou přípravu, jak salon nastavit z hlediska systému. Pokud jste si správně definovali svoji cílovou skupinu zákazníků, kterým chcete svoje služby nabízet, můžete je začít oslovovat a snažit se je zaujmout natolik, aby chtěli navštívit právě váš salon a také v něm nakupovat. Aby se tak ovšem stalo a vaši...

Co znamená marketing v salonu a proč ho všichni dělají, i když o tom často ani neví

Mnoho majitelů salonu si myslí, že marketing je pouze to, kolik akcí v salonech udělají, jak velké poskytnou slevy, a že vlastně marketing není pro ně, protože na takové věci nemají čas, nebo mají za to, že je nepotřebují. Pobídky a akce do marketingu samozřejmě patří, ale je to jen jeho malá část. Marketing je ale soubor mnoha dalších činností, které...

Máte jasno, komu, co a za kolik budete prodávat?

Říkali jsme si, že prosperující salon začíná kvalitní přípravou. A to nejen ten vznikající, ale i ten fungující, kde jeho majitel/ka chce udělat nějakou zásadní změnu. Ať už zjistí, že se chce například zacílit na jiný typ klientů než doposud, nebo nabytými zkušenostmi a praxí dospěje k názoru, že jiné zaměření salonu a skladba nabídky by jí vyhovovala víc, než ta...

Prosperující salon krásy začíná přípravou

Otevřít si kosmetický salon – to přece nemůže být tak složité! Vždyť ženy (i muži) se budou chtít líbit vždycky. Taková myšlenka napadne mnoho lidí, kteří se právě rozhlížejí, kterým směrem rozjet svou první (nebo další) podnikatelskou aktivitu. Provozovat opravdu dobře prosperující salon je ale docela věda a chce to plán a dobrou přípravu. 

Narozeninový dárek pro vaše klienty vás nemusí stát ani korunu

Přinášejí narozeniny klientů vašemu salonu něco navíc? Jste zvyklí dávat svým klientům k narozeninám nějakou pozornost nebo dárek? Jestli pracujete s kartami klientů a nezapomínáte na získávání jejich osobních údajů, tak věřím, že ano. Přinášejí ale jejich narozeniny nějaký výdělek a přínos i vám? Tady už odpověď asi nebude tak jednoznačná.

Proč je důležité pracovat s kartami klientů

Každý majitel salonu potvrdí, že budování klientely je jeden z nejtěžších úkolů, který potřebuje zvládnout. Když klientů v salonu začíná přibývat, tak přichází další fáze – pečlivě si je evidovat, třídit a získávat o nich co nejvíce informací. Vytváříte si tak to nejcennější, co pro vaše podnikání potřebujete – databázi klientů.

5 hlavních důvodů, proč se salonům nedaří

Jak okamžitě poznáte majitele salonu, který nevěří sobě, lidem, tomu co dělá a ani možnostem, které mu to přináší? Vždy při hodnocení situace u něj v salonu používá fráze typu: „dnes jsou hrozně těžké podmínky pro podnikání ve službách“ a „lidé moc nechodí, protože nemají peníze“, „všichni šetří, nic nekupují a chtějí jen to nejlevnější“.

8 nejdůležitějších oblastí pro spokojenost vašich klientů

Máte obavy z konkurence? Přijali jste názor, že stále není dobrá doba a klienti utrácí méně za služby v salonu krásy než by mohli? Chodí k vám méně klientů a nevíte proč? Odpovědi jsou 2: a) buď je váš přístup k podnikání a vaše služba stejná jako před 10 lety b) nebo se nezaměřujete na správné priority a očekávání, která má váš klient. Momentálně žijeme...