Velmi častým tématem internetových diskusí kosmetiček, které sleduji, je téma, jak docílit, aby byly klientky neodcházely jinam, byly spokojené a aby služby salonu byly pro zákaznice zajímavé. Mnohdy se situaci snaží řešit snížením cen, rozšířením nabídky o módní typy ošetření nebo služeb. Často jsou to ale kroky nesmyslné nebo kontraproduktivní, protože majitelky salonů se snaží přemýšlet za klienty pouze...
Vítejte ve 3. části předvánočního marketingového průvodce. Z minulých dílů víte, jak si naplánovat vypjaté období na konci roku a máte i několik tipů, jak maximálně využít a zúročit vaše dárkové certifikáty. Dnes bych se s vámi chtěl podělit o myšlenky, jak probouzet zákazníkovy emoce. To je to největší tajemství, které výrazně ovlivňuje, jak se vám v podnikání daří. O tom, jestli u vás...
V prvním dílu předvánočního marketingového průvodce, jste se dozvěděli, jak se připravit na na období do konce roku. V této části se zaměříme na jeden silný marketingový nástroj – dárkové šeky, dárkové poukázky, dárkové certifikáty. Ať je nazvete jakkoliv, jedná se o velmi mocného pomocníka před Vánocemi ve vašem salonu. A nejen před Vánocemi. Proč? velmi výrazně mohou ovlivnit vaše tržby...
Už jsou pomalu tady. Všichni majitelé salonů na ně čekají. Výrazně jim zvyšují příjem na konci roku. Ano, Vánoce. Jak se Vám v tomto období dařilo vloni? Byli jste spokojeni s tržbami jak v prosinci, tak v lednu? Jestli ano, byli jste zřejmě dobře připraveni. Jestli ne, třeba vám přijdou vhod marketingové nápady a triky právě na předvánoční období. VŠE ZAČÍNÁ PLÁNEM Udělejte...
Příliš mnoho salonů a kadeřnictví žije stále v domnění, že když bude ve svých marketingových aktivitách, PR článcích nebo na svých webových stránkách používat jako „tvář“ svého salonu nějakou známou osobnost, automaticky můžou očekávat, že tím přilákají více potenciálních klientů… Velmi rád se proto s vámi podělím o letošní výsledky průzkumu společnosti Accenture ve Spojených státech. Výsledky ukazují 7 nejdůležitějších...
Myslím, že každý, kdo začal podnikat ve službách v oborech krásy někdy vyzkoušel propagovat svoji službu nebo salon tím, že inzeroval v místním tisku nebo se alespoň snažil vytvořit nějaký leták nebo poutač. Každý reklamní text má svoje náležitosti a sami jste mohli vyhodnotit, do jaké míry vám fungoval a kolik vám přivedl zákazníků. Prosím? Že moc nefungoval? Tak jse...
1) Jakýkoliv prodej je odbornou prací, která nejenže vyžaduje znalost produktu, ale měla by prodávajícího i bavit a musí z ní mít skutečnou radost – radost z profesionálně provedené služby a ze spokojeného zákazníka. Kdo produktu nerozumí a není sám nadšený, nemůže nadchnout ostatní !! 2) Profesionalita prodávajícího se pozná podle toho, nakolik se snaží splnit přání zákazníka: Skvělý prodávající přesvědčí...
S teorií, že pouhé mávnutí motýlích křídel může v konečném důsledku vyvolat tajfun, nelze než souhlasit. I malé změny mohou způsobit velké věci. Tak malé jako řasenka… Po dlouhých, hustých a tmavých řasách, které při pouhém mrknutí víří vzduch, touží snad každá žena. Touží po nich zejména proto, že se tak líbí mužům…a ti pak udrží v hlavě jedinou myšlenku:...
Barvy nás obklopují každý den našeho života. Mohou být stimulující nebo uklidňující. U většiny kosmetických ošetření nebo masáží má váš klient zavřené oči, takže se může zdát, že barvy použité v kosmetické kabině nejsou tak důležité jako v jiných prostorách. Nicméně barvy použité ve vaší kabině vysílají jasný signál a důležitou zprávu směrem k zákazníkovi a výrazně ovlivňují, jak se u vás...
Při rozhovorech s majiteli úspěšných salonů mi na otázku, co si myslí, že jim přivádí nejvíce nových klientů, odpovídají podobně. Doporučení od těch stávajících. Já osobně jsem přesvědčen, že je to nejlepší, nerychlejší a nejlevnější způsob, jak přilákat nové klienty do vašeho podnikání. Podle statistik se také jednoznačně potvrdilo, že téměř v 75% případů bylo doporučení nejdůležitějším faktorem při výběru...