JAK VYBUDOVAT ÚSPĚŠNÝ SALON

Klienti k Vám chodí na toaletu i když nemusí. Jsou totiž zvědaví

Je jedna věc, kterou klienti sledují až fanaticky. ČISTOTA. Je třeba udržovat Váš salon absolutně bez poskvrny. Po celou dobu! Můžete investovat hodně peněz do vybavení i marketingu, ale všechno Vám bude k ničemu, když promarníte tu jedinou šanci udělat první dojem. Váš klient u Vás stráví dost dlouhou dobu na to, aby si měl čas všimnout i sebemenšího detailu, který Vy už...

Jsi krásnější, než si myslíš

Ženy se velmi často podceňují, vidí se samy velmi kriticky a hledají na sobě nedostatky. Mnohdy samozřejmě naprosto zbytečně. Je úžasné, jakou moc máte ve svých salonech, abyste pomohli ženám posilovat jejich sebevědomí a učili je, jak se  vidět v lepším světle. Tohle video je velmi inspirující a za sebe mohu říci, že je to jedna z nejemotivnějších reklam, které jsem...

Proč Vaše klienty nezajímáte?

Mnoho salonů dnes komunikuje s klienty pomocí emailu a pravidelně jim zasílá newslettery, neboli emailový zpravodaj o novinkách. Stává se Vám, že Vaši klienti o nich ani nemluví, ale ani na ně nijak nereagují a nakonec  Vám mnoho z nich řekne, že je ani nečtou nebo si nevšimli, že jim přišly? Možná děláte jednoduchou marketingovou chybu, která Vás připravuje o zájem spousty klientů....

Jak drahé jsou slevy?

Strategie služba = sleva je honit se neustále za novými zákazníky a tzv „dokola za svým ocasem“. Není také zcela jasné, jestli jsou to ti praví klienti, kteří Vám budou pravidelně přinášet peníze. Zamysleli jste se někdy nad tím, jak se asi cítí stálý zákazník, který Vám pravidelně nosí peníze každý měsíc, když pak vidí, že náhodný klient...

Spát neodlíčená? Můžete se dočkat šoku jako účastnice jednoho vědeckého experimentu

Průzkum v Anglii odhalil, že celá třetina žen se před spaním neodličuje alespoň dvakrát týdně. Účastnice testu, Anna, po dobu jednoho měsíce pravidelně ráno používala make up, ale před spaním se po celou dobu neodličovala. Odborníci nakonec potvrdili, že její pleť díky tomu zestárla o 10 let. A teď upřímně. Vždy se odličujete před spaním? Každý večer? I když přijdete...

Dobré rady nad zlato aneb myšlenky o Vašem podnikání II.

Jak se Vám líbily postřehy z prvního dílu? Doufám, že Vás inspirovaly alespoň k zamyšlení a některá z nich se stanou součástí vašeho života. Dobré rady by se měly dávkovat, protože si zaslouží si je v klidu přečíst, popřemýšlet o nich a měly by mít čas se usadit pořádně v hlavě. Proto jsem se je také rozdělil na dvě části, tady je druhá z nich:...

Dobré rady nad zlato aneb myšlenky o Vašem podnikání I.

Vždy se mi líbilo, když jsem četl, slyšel nebo viděl příběhy o úspěšných lidech, kdy většinou všichni vzpomínali na životní rádce a učitele, kteří jim předávali moudra ze svého oboru. Myšlenky, které si mnohokrát ověřili během své kariéry, které jim pomáhaly v rozhodování a spoluvytvářely jejich postoj k životu a podnikání. Možná jsem neměl štěstí, ale přímo pro podnikání v oborech krásy jsem...

Pouze čtvrtina klientů Vám přináší ¾ tržeb. Kteří to jsou?

O tom, že je velmi těžké budovat prosperující salon nemusíme diskutovat. To víme všichni, kteří se v tomto prostředí pohybujeme. Také se většina salonů snaží bojovat o každého zákazníka, který je v dohledu. A proč? Každý řekne: „ protože přináší peníze, ne?“ V jistém smyslu určitě. Jenže aby salon rostl a především byl v zisku, je třeba zaměřit váš marketing a rozpočet...

Relax Vám vydělá peníze

Pohoda , klid, příjemná atmosféra a prostředí. Pro každého z nás jsou to základní atributy pro hezkou dovolenou nebo příjemný zážitek. Také se vám zdá, že za podobných okolností méně počítáte peníze, protože si říkáte, že stojí za to si takové chvíle užít? Neděje se to jen nám a zřejmě to není žádná náhoda. Časopis americké marketingové asociace totiž uveřejnil...

Řeč těla rozhoduje, zda Vám klient uvěří

Komunikace – slovo, které je ve vztahu s Vaším klientem naprosto klíčové. Jenže komunikace zdaleka není jen o tom, co a jak někomu říci, ale především o tom, co z nás klient cítí, jak se u toho tváříme a jak u toho stojíme – ŘEČ TĚLA Náš postoj je důležitější než slova Když s někým komunikujeme (potažmo s klientem), používáme kombinaci – slov – tónu...