JAK VYBUDOVAT ÚSPĚŠNÝ SALON

Proč zní „prodej“ skoro jako sprosté slovo? Může to být zábava!

V této souvislosti mě napadá jeden starý vtip: Kamarádově manželce nedávno ukradli platební kartu. Kamarád ale krádež více než měsíc nehlásil, protože výběry zlodějů byly menší než jeho ženy. Znáte? Ovšem pointou vtipu je vlastně to, že většina z nás miluje nakupování. A přesto, z nějakého nepochopitelného důvodu se v salonech stává, že kosmetičky nebo kadeřnice nerady prodávají produkty...

Jak se motivovat dle Lea Babauty?

Leo Babauta, autor několika bestsellerů v oblasti osobního rozvoje se soustředí na hledání jednoduchosti v každodenním chaosu. Jde o umění koncentrovat se na věci, které jsou důležité, a docílit spokojenosti se svou prací, životem, sám se sebou. Také na jeho blogu jsou  publikovány  články týkající se: jednoduchosti, zdraví a fitness, motivace a inspirace, střídmosti, rodinného života, štěstí, životních cílů, o tom, jak mít hotovo  a přitom...

9 otázek, na které se klienti stydí zeptat

K zamyšlení nad tímto tématem mě přivedla moje sestra, které jsem k narozeninám koupil tělový rituál v jednom luxusním hotelu. Kromě kadeřníka si na služby v oblasti krásy příliš nepotrpí (v tom spolu stále trochu bojujeme ☺) a já jí chtěl ukázat, jak krásná a příjemná některá ošetření mohou být a jak si celou atmosféru může parádně užít. Do podobného spa se tedy...

4 kritéria, která ovlivní návštěvnost Vašeho salonu

1. VÁMI NABÍZENÝ PRODUKT Je čas zamyslet se nad tím, jestli to, co nabízíte, odpovídá skutečným potřebám Vašeho klienta. Máte naprosto jasno, kdo je Váš zákazník, kterého opravdu chcete? Tohle je totiž asi NEJDŮLEŽITĚJŠÍ otázka v celém Vašem podnikání a od toho se odvíjí teprve všechno ostatní.   Když člověk nakoukne do podnikání v oboru krásy, musí být doslova šokován,...

Cena značky Vašeho salonu vs slevové portály

Asi to známe všichni. Každý den přijde na mail několik nabídek slevových portálů. Chápu, že se může najít spousta lidí, kteří se budou chtít najíst za pár korun až k prasknutí. Spíše mě ale zaráží to, jak velké procento nabídek se týká kosmetických procedur a úpravy vlasů. Každý majitel salonu hledá nejrychlejší způsob, jak přilákat co nejvíce zákazníků, ale...

Test – zvládnete sami podnikat v salonu?

V tomto článku jsme si řekli, že práce na sebe je úplně něco jiného než práce pro zaměstnavatele. Najednou musíme převzít sami zodpovědnost za vše, co podnikneme a to se může stát pro mnoho lidí nepřekonatelným problémem a velkým zdrojem nejistoty. Nejdůležitějším krokem ovšem je o věcech nejenom přemýšlet, ale hlavně je začít dělat. Jakkoliv, i s rizikem toho, že vše...

Jak jednoduché je začít podnikat v salonu?

Vypadá to jednoduše, že? To je to, co si většina kosmetiček nebo terapeutek myslí, když pracují pro někoho jiného. Telefony zvoní celý den, termíny v knize objednávek se hezky zaplňují, klienti platí za ošetření slušné částky. Zdá se, že salon přináší majiteli krásný zisk a proto není divu, že chce tolik kosmetiček začít podnikat ve svém. Samozřejmě, že...

Účinné látky používané v kosmetice

Zeptal se Vás někdy klient, co je to vlastně za složku, která je obsažena v některém z kosmetických přípravků? Zde jsou abecedně seřazeny některé z nich: Rejstřík účinných látek používaných v kosmetice Acetyl hexapeptide – Enzymový, protivráskový, netoxický, patentovaný přípravek, s účinky na kůži velmi podobným Botulínu. Pomocí enzymu Acetyl hexapeptide – 8 se zablokuje v kůži přenos enzymových informací k mimickému svalu a nedojde k jeho...