Strategie služba = sleva je honit se neustále za novými zákazníky a tzv „dokola za svým ocasem“. Není také zcela jasné, jestli jsou to ti praví klienti, kteří Vám budou pravidelně přinášet peníze.
Zamysleli jste se někdy nad tím, jak se asi cítí stálý zákazník, který Vám pravidelně nosí peníze každý měsíc, když pak vidí, že náhodný klient z ulice dostane větší výhody než on? V lepším případě ho to jen zamrzí, v horším se odcizí a Vám přestává být věrný.
A co myslíte, že je lepší? Dělat 2 ošetření s 50% slevou po dobu 3 hodin nebo dělat 1 ošetření za plnou cenu 1,5 hodiny a půl hodiny se věnovat klientovi a jeho potřebám? Samozřejmě, že to druhé!
Během následné půlhodiny po ošetření si totiž klient odnese informaci, jak a čím se má o sebe doma starat, co máte nového a co mu připravíte na příští návštěvu. Také je daleko větší šance, že si v této půlhodině něco koupí, tzn. dá Vám další peníze do Vaší pokladny. Také si tím budujete pověst profesionálů.
A Vaše pověst rozhoduje, jestli budete úspěšní nebo ne.