V minulém úvodním článku jsme si řekli, že naši realitu a rozhodování významně ovlivňuje naše podvědomí. Že jednáme podle jakýchsi naučených šablon, mentálních zkratek, které se nazývají KOGNITIVNÍ ZKRESLENÍ, jejichž pochopení můžeme velmi dobře využít v komunikaci s našimi klienty a samozřejmě také v prodeji služeb a produktů.
Pojďme se tedy rovnou vrhnout na další typy zkreslení a jak je využít ve vašich salonech
Na Cornellově univerzitě proběhl výzkum, jaké postupy a marketing se používají v úspěšných restauracích, aby v nich zákazníci utratili víc peněz.
Vybírám z něj pouze pár příkladů, které se po drobné úpravě dají využít i v salonech…
je asi nejčastější způsob lidského chování a další ukázka, jak funguje náš mozek a jak okolnosti ovlivňují naše rozhodování.
Lidé se velmi neradi liší od zbytku své sociální skupiny a mají tendence se přizpůsobovat svému okolí, což samozřejmě platí i pro vaše klienty.
Když se vám podaří ukázat, že větší část klientů vašeho salonu se chová určitým způsobem, ostatní mají tendence je napodobovat.