V prvním dílu předvánočního marketingového průvodce, jste se dozvěděli, jak se připravit na na období do konce roku. V této části se zaměříme na jeden silný marketingový nástroj – dárkové šeky, dárkové poukázky, dárkové certifikáty.
Ať je nazvete jakkoliv, jedná se o velmi mocného pomocníka před Vánocemi ve vašem salonu. A nejen před Vánocemi.
Proč?
Jak jinak, má to ovšem i své ALE.
Aby vám darkové certifikáty pomáhaly a fungovaly, je třebá dát si pozor na pár důležitých věcí.
Dárkové poukázky dnes nabízí asi většina salonů. Horší je, spousta kosmetiček nebo majitelů salonů k nim přistupuje jako k něčemu ne příliš podstatnému. Ve smyslu jako „mají je ostatní, tak si jich pár necháme taky udělat. Co kdyby se na ně někdo ptal.“
Jestli je vám tato věta povědomá, tak co nejdříve změňte své myšlení (chcete-li opravdu zvýšit váš příjem). Ony fungují.
A jak je udělat atraktivní?
Dárkový certifikát by měl už sám o sobě vypadat jako dárek. Měl by odrážet kvalitu značky, se kterou pracujete, prestiž vašeho salonu a měl by být moderní a vyhotovený v super kvalitě.
Zní to jako samozřejmost. Proč jsou tedy vidět na stránkách mnoha salonů nevkusné a levné kusy papíru, které vypadají, že jsou vytištěné na domácí tiskárně a nikdo o nich moc nepřemýšlel?
Ruku na srdce. Chtěli byste dostat podobný výtvor na tenkém papíru a v levné obálce, i kdyby byl třeba na 5000,-? Jak byste ho vnímali? Očekávali byste prvotřídní službu? Myslím, že ne.
Dárkový certifikát je další z mnoha věcí, která vypovídá o tom, jak vás mohou lidé vnímat a jak je kvalita pro vás důležitá. V tomto případě se vám šetření vážně nevyplatí.
A jak by měl tedy vypadat? Zkuste se inspirovat třeba certifikátem, který nabízí svým klientům značka Sothys Paris.
Zde je pár tipů, které stojí za zamyšlení:
Nezapomínejte, že dárkové certifikáty vám mohou nejen výrazně vylepšit obsah vaší pokladny. Tímto způsobem také získáte nové a stálé klienty velmi jednoduše a úplně zadarmo .