TAJEMSTVÍ ÚSPĚŠNÉHO SALONU, KTERÉ TVOŘÍ NADŠENÍ A PRAVIDELNĚ NAKUPUJÍCÍ KLIENTI
Objevte strategie, které u nás zatím využívá jen velmi malé procento salonů.
Proč převážně jen nadšení klienti u vás nakupují většinu produktů a služeb?
- Nemáte nouzi o nové klienty, ale část z nich se vám nevrací?
- Nebo máte vybudovanou databázi klientů, ale ti chodí nepravidelně a nekupují si produkty na domácí péči?
V základním semináři jste se sice naučili, jak klienty do salonu přilákat, ale možná jste jim zatím nedokázali „prodat“ důvod, proč by to měli dělat a nejsou natolik nadšení, aby to také chtěli dělat.
- Nabízíte většině klientů spíše levnější služby v přesvědčení, že do dražších nechtějí investovat, nebo si to nemohou dovolit a vy je přece nebudete přemlouvat?
Třeba se vám znovu jen nepodařilo „prodat“ správné argumenty, jak by jim dražší služby mohly pomoct řešit jejich přání a potřeby a nadchnout pro ně klienty.
- Přestože chápete, jak je prodej domácí péče důležitý, bojíte se odmítnutí a máte nepříjemný pocit, aby si klienti neřekli, že je do něčeho nutíte?
Opět jste jen zřejmě nedokázali „prodat“ sami sobě správný postoj, důvod a cíl, proč klientům produkty pravidelně vysvětlovat a nabízet a díky tomu z nich dělat vaše nadšené fanoušky.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
PRODEJ vašich produktů, služeb a sebe samých je základ vašeho podnikání o rozhoduje o tom, jestli váš salon bude prosperovat, nebo se stane vaší noční můrou.
PRODEJ = POMOC vašim klientům najít řešení jejich problémů a přání, kdy cítí, že se o ně zajímáte, zjišťujete jejich potřeby a jsou pro vás důležití, z nich dělá NADŠENÉ. Pouze nadšení klienti k vám mají naprostou důvěru, proto u vás pak pravidelně nakupují a doporučují vás ostatním.
Díky dobře zvládnutým PRODEJNÍM technikám můžete v salonu zvolnit, přesto vydělávat více peněz a vašim klientům přinášet větší efekt z vámi doporučené péče o jejich pleť, vlasy nebo nehty.
CÍTILI BYSTE SE LÉPE, KDYBY SE VAŠEMU SALONU RAKETOVĚ ZVÝŠILY TRŽBY A VY MĚLI…
- více času pro sebe, na zvelebování svého salonu a na kvalitnější péči o klienty?
- velkou jistotu a sebevědomí v nabízení vašich produktů a služeb
- jasnou představu, proč a jak s klienty jinak pracovat a lépe komunikovat, aby vás vnímali jako výborné profesionály a doporučovali vás ostatním?
PRO VÁS, KTEŘÍ CHCETE TAKOVÝ POCIT ZAŽÍT A O DALŠÍ STUPEŇ ZLEPŠIT SVOJE PODNIKÁNÍ, JSME PRO PŘIPRAVILI VELKÝ NADSTAVBOVÝ SEMINÁŘ, ZAMĚŘENÝ NA PRODEJ A ZLEPŠENÍ KOMUNIKACE.
V tomto semináři se dozvíte:
- Jaké jsou hlavní důvody, proč se prodej nedaří a jak je odstranit
- Co přesně rozhoduje o tom, jestli si u vás klient nakoupí a jak bude vnímat kvalitu služby
- Tipy a málo známé techniky, které vám pomohou bleskově zvýšit váš prodej
- Jak správně vést úvodní rozhovor s klientem, proč, jak a na co přesně se ptát, abyste získali veškeré potřebně informace ke správnému doporučení salonní a domácí péče.
- Jak a proč v klientech vzbuzovat emoce, které jako jediné rozhodují o prodeji
- Jak a proč klienta objednat hned na další návštěvu
- Jak s klienty komunikovat při dalších pravidelných návštěvách
- Jak velmi jednoduše reagovat na případné námitky a nenechat se vyvést z míry
- A především si na modelových situacích vyzkoušíte v praxi, v čem jsou vaše přednosti, nebo co je případně potřeba změnit
Jako bonus navíc získáte:
- Podrobný manuál
- Přílohu s návodnými otázkami ke správnému zjištění potřeb a návyků klienta
- Přílohu s klíčovými slovy, kterými přesvědčit a popisovat benefity produktů a ošetření
- Checklist s pomůckami a technikami pro úspěšný prodej
Seminář probíhá pod vedením Radima Anděla, zakladatele projektu „Můj úspěšný salon“, autora mnoha systémů, marketingových materiálů a doporučení pro salony krásy a paní Anny Paškové, majitelky velmi úspěšného salonu, která se věnuje vzdělávání kosmetiček a veškeré techniky projektu „Můj úspěšný salon“ s úspěchem aplikuje ve svém salonu.
Semináře v ceně 3500,- probíhají nepravidelně v Praze a termíny se přizpůsobují s dodatečnou časovou rezervou požadavkům a počtu zájemců, kteří jsou o termínech následně pravidelně informováni.
NEJBLIŽŠÍ TERMÍN SEMINÁŘE ZATÍM NENÍ STANOVEN.